tisdag 31 augusti 2010

Stadium


Ester har 1) en skinn jacka eller 2) en pälsväst! Okej. Inte så bra. Inte på dagis i alla fall... På Stadium hittade jag en riktigt bra (och dessutom snygg!) jacka. Den har kostat 599 kr men nu nersatt till 249 kr. Fanns många kvar, så ni hinner! Ester fick även fina täckbrallor i matchande turkost. Känns skönt att hon inte bara har rosa kläder.
Är det dags att handla overall redan? Jag tror det. Mer erfarna föräldrar var som tokiga inne på Stadium som erbjöd ett bautastort utbud av overaller, regnkläder, schysst vindjackor och brallor i supertåligt tyg. Jag kommer definitivt springa Stadiumvarvet snart igen, hoppas bara att de finns kvar då.

Hittade även dessa som jag gärna skulle ha köpt, såklart finns det varken kvar i den butiken jag besökte eller på nätet, i alla fall inte i str 39. Typiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar