söndag 26 september 2010

Söndagsbilden #38



Bara vanligt vatten... Jo-visst bara vanligt vatten, men visst är det schysst med snygga vattenflaskor!? Detta samarbetet mellan Evian och Paul Smith gjordes för drygt ett år sen och flaskan som kostade runt hundringen skulle bara säljas i begränsad upplaga. Gissa om jag blev förvånad när restaurangen serverade just den här flaskan som vanligt bordsvatten... Är det inte ofta så med designsamarbeten? De lever kvar trots sin limiterade tid. Känns som det hänt förr...

Gillar ändå när det är både vackert och gott. En fin kombo. Och på tal om vackert, titta gärna in i Fabriken, där finns det massvis med sköna söndagsbilder idag.

Ha en fin söndag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Verkligen en tjusig flaska! Har inte sett den tidigare.

    Tack så jättemycket för dina fina kommentarer - jag blir så glad! Jag använder photoshop CS4. Har bara använt mig av elements 7 tidigare men är lite sugen på att testa lightroom också. Är ganska så nybörjare men tycker det är vansinnigt kul. det senaste har jag börjat med actions och det ger fantastiska resultat. Ett bloggtips om du inte redan varit där är: http://maybemej.blogspot.com/ Där har jag hittat massa tips och fått inspiration.

    Fortsatt trevlig söndag kväll!
    Kram/Kristina

    SvaraRadera