torsdag 16 december 2010

Säg, vad kan man inte gör med post-it

På ständig jakt efter schysst pyssel hittade jag de här bilderna på Living etc. Egentligen letade jag efter snygga paket och dukningar, men fick inspiration på några andra grejer.


Tänk vad man kan göra med post-it-lappar!


Krävs nog lite tålamod och en rapp sax,
men tusan vad stolt jag hade varit om detta varit mitt verk.


Eller hur fint det kan bli med godismuggar i trappan..


Eller julkorten, är inte detta fiffigt, så säg?

Nu fortsätter jakten.
God kväll.

2 kommentarer:

  1. Är nog inte så superpysslig av mig, men jag gillar godismuggarna skarpt! :)
    vad härligt det är med goda grannar, fina islyktor också!

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Fina grejor.
    Min pappa överöser oss med ljuslyktor varje år (om det är minusgrader vill säga), så också i år. Det är tjusigt. Och ang gravljus det är ju ändå bara ett ljus så det är väl finemang, ska jag också ta till.

    Men väldans fint med sådana grannar.
    Tack för tipset om Lisas blogg, fin var den.
    Kram!

    SvaraRadera