måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag



14 Februari.

Till mina älsklingar som jag gillar mest i hela världen. Jag gillar er alla dagar. 14e som 17e. Februari som November. Jag vet inte om jag behöver en speciell dag för att bli påmind att visa det eller om handeln behöver en dag för att driva köpkraften.

Men vi har ett litet problem. Jag älskar att köpa (och förvisso få) paket. Jag tycker att allt ska firas och varje tillfälle till fest ska utnyttjas. Man ska fira årsdagar, namnsdagar, bröllopsdagar, förlovningsdagar och kungliga högtidsdagar. Festivaler och flaggdagar.

Mina älskade vänner. Min kära familj. You rock my world. Utan er vore jag ingenting. Punkt slut.
Till er alla, som inte känner att ni tillhör någon av ovan två kategorier. Er tycker jag om på ett väldigt nytt, men oerhört bra sätt. Ni ger mig inspiration och ny energi. No discussion!

Happy Valentine!

4 kommentarer:

  1. Anna - jag tycker om dig. Riktigt skarpt! Varje dag! Karin E.

    SvaraRadera
  2. Så sant så sant! Älskar också att ge presenter och att få!
    Hoppas du får en dag med extra mycket kärlek.

    Kram anna

    SvaraRadera
  3. Spot on Anna! Åhh vad jag önskar att jag hade formulerat det på det viset :-)/ Annmarie

    SvaraRadera
  4. Hej
    Javisst älskar man sina nära o kära varje dag=))) Men visst är det kul att få o ge lite extra uppmärksamhet en speciell dag=)) En kul grej för som du säger det är ju så roligt med överaskningar=)))
    Stor kram Johanna

    SvaraRadera