torsdag 17 februari 2011

Burberry



När jag fick min lilla flicka visste jag att jag någon gång skulle tappa det. Ordentligt. Det hände ett antal gånger. Bland annat hos Mr Ralph Laurent i New York.

En annan gång höll det på att gå illa på Rackarungar. Det fanns en säck med nyinkommet second hand. Längst ner i en helt fantastiska påse låg tre välstrukna Burberry-klänningar. I olika färgställningar. Pulsen steg. Jag kände shoppingstressen. Paniken. Jag kan aldrig välja. Tillslut ringde jag min fina vän Jenny. Hon lugnade mig och jag tror det hela slutade med två-ett till henne. Hon vann, i Burberry.

2 kommentarer:

  1. Stämmer bra det! 2-1 till mig! Du fick originalfärgen och jag en blå och rosa. Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh så fin! Jag hoppas verkligen att jag också kommer att få tappa det nån gång i framtiden. I dagsläget köper jag klänningar till höger och vänster till mina flick-mamme-väninnor. Klänningar är ju så sjukt roligt och det finns så många söta.

    När jag var gravid runt 25:e veckan var vi några veckor i USA och det var verkligen tur att vi visste redan då att det var en kille för annars hade någon fått komma och lösa ut mig på Landvetter av all övervikt. Herre gud! USA är ju landet där man ska köpa tjejkläder!

    Kram / Kristina

    SvaraRadera