söndag 27 februari 2011

Garn, garn, garn



I dag har jag gjort ett jätteroligt uppdrag. Fotograferat en garnbutik. Jag kan absolut ingenting om garn, men o-boy vad mycket fint det finns! Man vill bara handla hem ett helg gäng och ha liggande i korgar lite här och var, nystan med feta trästickor i. Så mulligt. Som att ha en katt ungefär. Hemtrevnaden infinner sig per automatik.

Jag smygvisar en bild, resten får vänta lite. Nu återstår redigeringsarbetet...

Söndagsbilder visas i Fabriken, precis som vanligt.

3 kommentarer:

  1. Härligt! Påminner mig om att jag måste gå den där stickningskursen hos mamma och lära mig att sticka på riktigt. Det som funkar nu är Påbörja, sedan sticka avig/räta och därefter maska av, men det kan ju vara kul att kunna lite mer... Kram

    SvaraRadera
  2. UNDERBAR färg kombination! Den gick jag i gång på ordentligt =)

    Önskar så att jag kunde sticka....det skulle ju vara en sådan stämningshöjar att få ha massa stickor och garner snyggt drällande liksom... hihi, får väl lära mig kanske...

    KRaM Tina

    SvaraRadera
  3. Garn som är så vackert ;)
    Spännande och se fler bilder!
    Kram Marina

    SvaraRadera