lördag 12 februari 2011

Sleep in the kitchen


Tack snälla för era fina kommentarer om Moas tavlor! Det värmer så klart. Det gör alla kommentarar. Nästan löjligt mycket. Som vårsolen. Och på tal om våren. Vad i h*ls*k* tog våren vägen? Och varför mer snö? Ester har börjat skriva önskelista till tomten, och i affären stod pepparkakorna på front row, bredvid semlorna. Jo jag vet, det är ju bara februari.

Pärlhyacinten får ge mig hopp om våren medan grillad korv och långpromenad på isen får påminna mig om att vintern har sin charm.

If you want breakfast in bed, sleep in the kitchen-skylten kommer från Two Chabby Chicks. En fantastisk butik i Sickla Köpkvarter, som också har en webbshop.



Nu blir det schlager, hoppas de har skärpt till sig efter förra veckans magplask.

1 kommentar:

  1. Ja, jag undrar verkligen också vad som hände!?! Vinter igen!? Blä! Det tog mig 40 min att skotta fram bilen idag. :-(

    Härlig skylt, jag ska nog kika in deras webshop och se om man hittar nåt skoj.

    Ha det bra!

    SvaraRadera