fredag 8 april 2011

Fin-fint på Ebba





Note to self: Det är väldigt vackert med enfärgade silkiga klänningar. Gravid eller ej. Ger mig massvis av inspiration inför sommarens bröllop. Mamma Mia, vad jag gillar detta! Tokgillar. Det grämer mig så oerhört att jag inte klickade hem det där rosa halsbandet från H&M's Lavin-kollektion. Jag hade det i kundkorgen och sen satt jag och funderade på en blå blåsa eller ej. Jag var alltså bara ett klick ifrån. Tusan, vad jag ångrar det icke-inköpet!

Alla bilder är från Ebbas blogg som jag läser flitigt. Det har jag i princip gjort sedan hon började blogga på Vecko Revyn. Var hon inte av de första? Hon tipsade även om den här serien som sänds på lördag. Det tänker jag inte missa. Mycket ögongodis i kostymväg.

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Jag hinner inte läsa era fina bloggar just nu. Men så såg jag på din lilla uppdaterade bild på min blogg en gravid pingla som jag trodde var du!! Haha, nyfiken som man är surfade jag in direkt =))fast jag har satt läsabloggstopp tills på onsdag nästa vecka. Men så var det Ebba!!

    Såg din fråga om fotograferingen. Jag fotar ju alltid utan blixt (kanske inte att rekommendera men ändå) och då använder jag ju mitt favvo-objektiv. Har du ett sådant? Det är fast objektiv, Canon EF 50MM 1.8 II. Och inte alls dyrt, runt 1300 tror jag. Jag tror att du kan gilla det om du inte redan har. Mitt kamerahus är ju urskruttigt så det funkar även då..

    Fin klänningen var!
    Ha det finaste helgen och lycka till imorgon! Det kommer att gå strålande!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag ska på två bröllop i sommar. Jippy! (Tyvärr är inget av dem mitt eget...) och har så smått börjat leta klänningar. Så fasansfullt skoj! Jag gillade Ebbas kornblå skarpt. Läser också hennes blogg och det är med spänning varje dag man klickar upp för att se om det blivit nån bebis :)

    Ha nu en riktigt härlig helg och hoppas du får vila och göra en massa må-bra-saker!

    Kram till dig!

    SvaraRadera