onsdag 18 maj 2011

Om man ska vila ögonen på något vackert



Det tar bara en minut, fast man blir lätt kvar längre. Jag drunknar i hans bilder. Jag går vilse på hans hemsida. På gott och ont. Tid jag inte har. Måsten som måste göras. Samtal som måste ringas. Men om man har en liten, liten stund över och är sugen på inspiration så är Eric Piaseckis hemsida väl värt ett besök. Helt ljuvliga bilder.

Ja, det vara nog bara det. Eller vänta, har ni några härliga foto-sidor som trollbinder? Riskabel fråga, men det är en risk jag är beredd att ta.

9 kommentarer:

  1. Instämmer! Ljuvliga bilder, tack för ännu ett tips!
    /kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Underbar sida, tack för tips ...och ja tid har man ju sjukt mkt av

    Jag ska återkomma med några tips ;-)

    SvaraRadera
  3. http://www.piajanebijkerk.com/

    SvaraRadera
  4. Idag såg jag i Expressens mat bilaga en glimt av Rackarungar på söder! Det var också en fin bild!

    God natt hälsning från Carina på Orrbrinken!

    SvaraRadera
  5. Ja, så härligt med sådan sidor! Underbara bilder. Kan återkomma med fotografer (kanske skall man göra ett inlägg om det...hm) en sida jag gillar att förlora mig i är den här http://browndresswithwhitedots.tumblr.com/ men det är ju alla möjliga fotografier och fotografer bakom dem.

    Tack för tipset!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Vilka underbar bilder. Vill tipsa dig om http://frommoontomoon.blogspot.com/
    En av mina favoriter med bilder. Ha de gott från Maria

    SvaraRadera
  7. å måste ta en titt där.. fast att jag egentligen inte har tid ;-)

    Ha en härlig fredag!
    Kram E

    SvaraRadera
  8. otroligt fina bilder du hittat, tack för tipset!

    SvaraRadera
  9. Tack för tipset! Underbara påslakan... drabbas av ha-begär direkt!

    SvaraRadera