torsdag 19 maj 2011

Rosado



Tack för alla fina kommentarer och alla tips om härliga foto-sidor!

Detta vin är inte bara snyggt utan också underbart gott. En vinnare vid sommar-grillen. På tal om grill ser jag den här boken överallt, och efter alla lovord kan det inte vara annat än fantastisk. Och på tal om fantastisk, i morgon klockan 12 öppnar COS på Biblioteksgatan i Stockholm.

Igår såg jag den galna filmen Baksmällan så behöver man skratta och gillar riktigt sjuk humor så se den. För er som redan sett den, misströsta inte Baksmällan 2 kommer snart på bio.

Vill redan nu passa på ett önska er en härlig fredag och en riktigt skön helg!

4 kommentarer:

  1. Ja, det va verkligen en snygg flaska! Jag satt just också tänkte att jag skulle köpa mig en flaska Rosé till ikväll. Och så gick jag in här och då berättade du exakt vilket rosé det skulle va också. Thanks! :-)

    SvaraRadera
  2. Den måste införskaffas imorgon! Oj om den är god så står det 2-1 i tips till dig.

    Så himla fint med rosa, försöker pimpa lite här och där med rosa toner just nu. Pioner bland annat :)

    Och du, gambas...jag var så inne på en grönsak och kunde för mitt liv inte komma på vilken grönsak gambas var. Lite överstressad mamma just nu tror jag...he..he..

    Ha en fin helg! Var du PÅ COS idag? Tänkte invänta första hysterin..borde ha lagt sig tills på måndag. Kanske.

    SvaraRadera
  3. Det samma till dig...hoppas du får en riktigt skön helg :) Kramar från Maria

    SvaraRadera
  4. Åh så gott det är det där vinet!!!Blev en favorit förra sommaren, kan drickas till allt :) Är svårt sugen på att sitta på altanen en ljum kväll med ett glas rosé i handen, ska bara klämma ut bebisen först ;)

    Kul att COS kommit till Stockholm. Handlade där när jag var i Barcelona i höstas. Ska kika in där på mitt nästa stadsbesök!

    SvaraRadera