söndag 15 maj 2011

Söndagsbilden; 19



Kan sällan motstå vårens färgstarka nyheter. Oavsett om det gäller kläder eller inredning, accessoarer eller nagellack. Ett tips från en vän fick mig att börja köpa Isadoras lack. Bred pensel och torkar super-snabbt. Ett riktigt bra budget-tips, när man inte vill kosta på sig Chanel!

Till våren släpper de tolv nya färger och jag fastade för South Beach, Pure Coral och Pink Lemonade. Muddy Water som slank in på bilden är en stående favorit.



Många fina söndagsbilder i Fabriken idag. Ett klick här så får ni se själva!

7 kommentarer:

  1. Vadsugen jag blev på lite nya nagellack i läckra färger nu. Får nog smita in på H&M imorrn. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Detta måste ju testas!
    /Victoria

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också Isadoras lack. Har haft en grå ("Smoky grey") som favorit i vinter - min frisör såg den vid en visit och tyckte den såg så snygg ut att hon skulle iväg och handla en med en gång :-)

    SvaraRadera
  4. Härliga färger och snygga bilder!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  5. Tack, ska skriva tånagellack på listan för imorgon! Dags!
    Tack för rara ord hos mig :)
    Go' natt! /Cecilia

    SvaraRadera
  6. Ahaha, lilla! "Bebis i magen" Snygg räddning tycker jag;-) Märta är såå fint OCH Ester! Märta blir inte så bra på danska (mannen dansk) tycker jag (Martha) och Ester heter mannens mormor (vilken mannen tydligen inte ville göra den äran?) så de gick båda bort från listan. Alla dessa vackra namn! Får väl skaffa mig hamstrar eller nåt nu;)

    Härligt med nagellack...eller kanske att ha några naglar att måla på;-) Den tiden är ett minne blott och då endast fransk manikyr. Tur att det finns andra som kan glädja mig med härliga färger, tack:)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. tack för inspirationen, idag köpte jag mig ett nagellack (väldans bra pris på HM just nu också)

    Att måla naglarna symboliserar liksom lugn och ro för mig, alltså något jag sällan har/gör. Men nu så!! gäller ju bara att prioritera sig själv en liten stund!

    SvaraRadera