torsdag 25 augusti 2011

Funderar på två förstoringar




Jag är sugen på att fylla på våra väggar. Förstora och rama in. Vad tror ni? Dessa är min mans favoriter. Känns de kanske lite dystra och dramatiska?

Tack för alla fina kommentarer om min chica look i går. Tack och lov hade servitörerna inte fluga så jag och några enstaka killar hade ensamrätt om det klädesplagget. Årest chicaste bloggare blev med all rätt underbara Clara! Stort grattis.

I kväll har jag roat mig åt vintershoppping. Jag hade aldrig någonsin i världshistorien trott jag skulle handla tjockoverall i augusti. Herre Gud, jag är ju lika välorganiserad som en fembarnsmorsa. 5-0 till mamman med flugan!

4 kommentarer:

  1. Men det lät ändå som en toppen kväll. bilderna är coola. Kram

    SvaraRadera
  2. Bilder där man inte ser motivet helt klart är bra. Go for it! Och egentagna bilder som tavlor är personligt och fint. KRAM

    SvaraRadera
  3. Fina bilder.
    Vad har du köpt för vinteroverall ... Herre Gud vad du är välorganiserad. You rock!
    Jag har inte ens köpt höstskorna , ojojoj!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker bilderna va jättehäftiga. Inte alls dystra. Drmatiaska... ja. Men inte dystra.

    Såg att du blev nyfiken på mitt jobb... Jag är kampanjansvarig på marknadsavdelningen på If (försäkringsbolaget). Jobbar med If-reklamen, helt enkelt. :-)

    SvaraRadera