torsdag 11 augusti 2011

This is a Sign






I våras fick jag förmånen att samarbeta med duktiga Therese Sennerholt. I måndags släppte Bookbinders Design (där jag jobbar) nya produkter i samarbete med henne. Jätteroligt inte bara för att produkterna blev så fina, utan för att Therese är supertrevlig och ett riktigt fullblodsproffs! Ett sant nöje mao. Svartvita block och dubbelvikta kort finns i butik nu. Kampanjen fortsätter fyra veckor till.

Den blommiga, blå tapeten kommer från Boråstapeter.

7 kommentarer:

  1. Jättefina kort och block. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Bara måste ha ett av blocken! Eller kanske flera. Älskar Bookbinders Design. :)

    Jag håller på och gör "jobb-starts-inköpen" nu för att kicka igång mig själv inför höstens arbete.

    SvaraRadera
  3. Tack Anna, för varma ord. Det har varit ett sant nöje att jobba med dig och Bookbinders Design./ Therese S

    SvaraRadera
  4. Kul att få veta vart du jobbar, jag har haft mina funderingar :-) Låter underbart att få arbeta med så fina produkter! Och Therese, vilken lyx att få arbeta med ett sånt geni :-)

    Ha en fantastisk dag!!

    Kram
    Malin (live a lot, jag kyckas inte logga in som mig hos dig, konstigt konstigt...)

    SvaraRadera
  5. Åååh, lyllos dig. Vilket drömjobb! Jättefint block också! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Vilket jobb du har, kul! Ni har så fina saker på Bookbinders design, och vad roligt med Sennerholt, det blir till att ila till affären.Superfin tapet också, och böckerna ja alltihop ; )
    Malin

    SvaraRadera
  7. Jag älskar hennes grejer!!! Fina bilder!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera