fredag 7 oktober 2011

Fredag!



Åh, äntligen fredag. Många anledningar att vara glad.

  • Jag har påbörjar en ny bok som verkar väldigt lovande.
  • Jag håller på att avsluta ett megaprojekt på jobbet. Phu!
  • I helgen är det kalas och jag ska få baka skoningslöst!
  • Jag har två storslagna filmen hemma - i kväll är det jag som ska ta fredagsmys på största möjliga allvar!
  • Leila har släppt sin cupcake bok - rätt upp på min önskelistan!
  • Jag har äntligen fått tag på H&Ms leo-leggins i str 104.
  • I helgen ska jag få träffa nästan helt nyfödd lille Alfred - och jag är så nöjd med min present!
  • Det värsta som han hända om man bara har en. Lyckligtvis har vi två, men ändå. Vår toalett har gått sönder, men idag får vi en sprillans ny!
Som ni förstår har jag mycket att se fram emot.
Happy Friday!

3 kommentarer:

  1. På tal om toalett. Vi hade en kanske inte så kunnig röris hos hos precis när vi hade flyttat in.

    Vi storrenoverade kök och toalett på nedre plan och lagom till jul skulle han komma och koppla in diverse rörledningar. När han efter mycket om och men fick kökskranen på plats var han tvungen att gå. Varpå vi förvånat frågade –Toaletten då? Ja sa han, ni kan ta med er en hink innan ni går in.....eh

    Så mitt råd till dig är....ta med dig en hink ;-)

    SvaraRadera
  2. Låter fint det! Ha en jätte fin helg nu! Själv fick jag oväntat en ledig Fredag. Det du :-)

    Kram Elina

    SvaraRadera
  3. Låter som en helg ska göra tycker jag. Ha det toppen! Kramar Kicki

    SvaraRadera