söndag 5 februari 2012

Sköna söndag




God morgon härliga söndag! Kickstartar med färska bär och med hjärtformad gula. Kärlek. Tänk att frukosten känns alltid lite roligare när jag plockar fram farmor-servisen som jag visade när det var sommarbord-tema i Fabriken. Kan fortfarande inte fatta att jag på fullaste allvar bara det ville ha det vita modellerna (och absolut inget kornblått!) när det begav sig. Tur att kloka mamma satta stop för detta vansinne, phu!

Beundrar min blomma från gårdagens middag och mitt fina nya örhänge (yes singularis). Lovar att visa sen.

5 kommentarer:

  1. KÄRA NÅN! Tyr att din mamma är klokare än du (var) :). Jag är också en Blå Eld-lover, visste inte att du fanns i det facket du också. Härliga bilder!
    Ha en fin söndag!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Härliga helg och helgfrukost! Men du, hur får man till ägghjärtan?

    SvaraRadera
  3. Vilka fina frukostbilder. :) Jag ser att vi kombinerar samma färger och servis. Nu har jag inte kornblå Swedish grace men väl kornblå blanka tallrikar från Höganäs. Kul med ägghjärtat! Kram

    SvaraRadera
  4. Bra med mammor och vilken härlig frukost!
    Malin

    SvaraRadera