tisdag 7 augusti 2012

Leo Love


Emelie i lite leo love

Äntligen har favvobrallan blivit min. Min inspirationsbrud nummer ett, Emelie, spatserade runt i leo-jeans sist hon besökte storstaden. Så fort hon lämnade city gick jag och gjorde en klassisk härmning. Som tur är har vi en tyst överenskommelse om att vi får härmas. Precis hur mycket som helst.

Tänk att detta mönster aldrig verkar gå ur tiden. Tröttnar gör jag inte heller. Knepigt.

Det fanns en hel del snyggt för barn på H&M Home om man vill ta leoparden in in barnkammaren. Främst fastnade jag för handduken i leosortimentet, men annars var det ett helt annan uppslag som trollband mig! Beställning lagd, klick-klick!

9 kommentarer:

  1. Jag har också dem! Älskar liksom du mönstret. Love love love.

    SvaraRadera
  2. Hur fräckt som helst. Men jag hade inte vågat. Fegis är jag, jag vet!!!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Supersnygga! Är det de jag såg på Lindex i dag?

    Funderade precis på hur länge vi pallar leo, dominerar ju nästan utbudet just nu..men jag har inte heller tröttnat,så låt oss köra så länge vi nu orkar;-)

    Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Men snygga människa med snyggaste byxorna...! :-)

    SvaraRadera
  5. Klick klick från flera avdelningar på H&M, har det blivit här.....och "besattheten" på Leo håller i sig. Jag är och förblir min mammas dotter, en gång Leo..alltid Leo

    SvaraRadera
  6. Toksnygga men vet inte riktigt om de funkar på mig...när jag tvättade ikväll kunde jag konstatera att jag visst är klädd mest i blått och vitt på sommaren. Trist. Mer Leo till mig kanske!? :) Kram!

    SvaraRadera
  7. Snygga byxor på vansinnigt snygga ben!

    SvaraRadera