lördag 22 december 2012

Idag



Förr i tiden köpte jag alltid alla-hjärtans-dag-present till mig själv. Jag tyckte verkligen att jag var värd det. När singeltiden tog slut ville jag strö paket över någon annan och behovet att överösa mig själv med små "överraskningar" kändes överflödigt.

Men på födelsedagen tycker jag minsann att jag har all rätt att unna mig lite presenter. Från mig till mig själv.


Så mycket bättre än en tatuering, i finaste paketet ligger barnens namn på en bricka i silver handstämplade av ingen mindre än lilla.u som säljer sina bedårande smycken här. Armbandet är Ulrikas förslag på mina spretiga önskemål, jag visste nämligen bara nästan vad jag ville ha och med ett proffs hjälp blev det precis som jag misstänkte, helt perfekt. Tack U!


Se så fint. Helt fantastiskt fint! 


Precis som om inte det vore nog gav jag mig också London Stars med talesättet; man ska unna sig medan man kan. Nu kommer jag verkligen känna mig fin både på födelsedagen och på julafton. Två flugor på smällen. 


8 kommentarer:

  1. Jättefina paket och naturligtvis ska man få gratta sig själv! Grattis! Kanske ska ta och köpa en julklapp till mig själv ändå... :)

    SvaraRadera
  2. Grattis - och finfina presenter du hittade! :-)

    SvaraRadera
  3. ...och så en hälsning även här; GRATTIS!! Så många kanaler att hälsa genom nu för tiden. Hoppas att du får en fantastisk dag!! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen raring! Hoppas din dag varit och är toppen! Underbart armband...
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  5. Jättefina presenter du valde, och grattis!

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart armband! Stort grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera