tisdag 25 juni 2013

Det är mycket sån't här nu...



Allsången har dragit igång. Sommarlovet närmar sig. Sommarpratarna börjar prata. Vi äter middag utomhus och får myggspiral i present. Grill, sallad och jordgubbar, nästan varje dag. I kväll testade jag två nya saker på bordet, i morgon ska ni får recepten. Har börjat titta på Girls också och lagt fram en massa böcker jag tänkt att läsa i sommar. Har lust att börja springa igen. En sen våreffekt. Vissa projekt tar paus, andra startar. Jag varvar ner, så även på bloggtempot. Det var nog bara det. Typ.

2 kommentarer:

  1. Det är bra. Allt har sin tid och jag funderar på en total bloggpaus under semestern...än så länge bara funderingar, men med tanke på hur våren har varit kanske det vore en schysst prioritering för mig...

    Myggspiraler...hade jag behövt sova med. Vaknar varje dag och är helt söndertuggad runt anklarna av myggor. Och då är det inte den nakna jag menar, Myggan själv, utan de där småkrypen som attackerar en stackars sovande människa. Varför tar de anklarna? Fattar inte det alls. Ser mycket mer köttigt ut längre upp...om jag säger så...

    Ha det fint!!!

    SvaraRadera
  2. Fina Ester (ja, Harry också såklart)... Efter ni gått hem i måndags så tillkännagav Viggo snabbt att minsann kunde tänka sig att träffa Ester igen. ;)

    SvaraRadera