fredag 27 september 2013

Nu när vi har löst vårt problem skuttar vi runt i skog och mark, mumsar äpplebitar och alla är big time happy







  1. Jag beundrar personer som kan komma på fiffiga saker och sedan verkställa idéen till handling - hatten av!
  2. Jag älskar att upptäcka att saker jag inte visste (trodde) fanns, alltså att saker som jag verkligen behöver verkligen finns, i verkligheten. Ja, ni fattar!


Låt mig presentera Anakkana och deras börstrem för barnryggsäckar. Bröstremmen whiii MINI är till för barn mellan 2-8 år (det finns till större också) och passar ryggsäckar som Backbag, Kånken, Samsonite m.fl. med 25 mm axelremmar. Briljant.

Som så många andra gånger förr fick jag tips från instagram@hosmigemelie  som skrev om den här produkten, helt ny för mig. Och som jag behövde en sådan här. Femåringens rygga är sällan full, det är på sin höjd en låda med äppelklyftor och en väska som hänger tom, på svang och irriterande åker ner för ena axeln oavbruter. Extremt besvärande.

Inte längre.

Bröstremmen passade perfekt på vår flera år gamla barnrygga i jeans, även om jag hade lite brått med att montera in ena axelbandet istället för både är funktionen oklanderlig. Full pott!

Så nu när vi har löst vårt problem skuttar vi runt i skog och mark, mumsar äpplebitar och alla är big time happy! Bra fredagskänsla med andra ord.

3 kommentarer:

  1. Smart, smart, smart!!

    Vad som inte är så smart är att min svåger raderat alla bilderna han hade tagit på mattorna. :( Men jag vet ju vilket mått ni är ute efter nu så jag kollar när vi kommer dit nästa gång och finns någon i rätt mått så fotar jag och hör av mig.

    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, ska beställa på en gång. Det är svårt att hitta ryggsäckar som kombinerar utrymme nog och ryms på en liten kropp.

    SvaraRadera
  3. Fastnade främst för bilderna, jättefina!

    Kram N

    SvaraRadera