torsdag 12 december 2013

Djur i snö




Vissa år har jag en enhetlig linje på samtliga paket så de följer någon slags röd tråd under granen. Bra tanke, tycker säkert vissa. Lite trist och enformigt, tycker andra. Jag gillar variation från år till år och 2013 planerar att vara helt fri från koncept-regler och aningen paket-crazy. Det viktigaste i vårt fall är ändå att gömma den fula julgransfoten. Den får till varje pris inte synas! 

Några paket har smyckats med djur i snö, rätt upp och ner sparats från min mapp 'les animaux' och därefter print på fotopapper. Tjoff-tjoff, snabbt och effektfullt. Till vem/från vem skriver gör jag med oh-penna direkt på fotot.  (OH?!.. alltså over head, förklara tanten från stenåldern)

För er ungdomar som fortfarande inte fattar jag jag svamlar om, tryck här



5 kommentarer:

  1. Så fina paket :-) Tycker att både kort och omslag är minst lika viktigt som innehållet. Och att hålla en röd tråd är helt min linje ;-)

    Kram N

    SvaraRadera
  2. Fantastiska paket! Vilken bra idé med fotografierna :D
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  3. Man blir ju genast nyfiken på hur den ser ut.....foten ;-)

    SvaraRadera
  4. Djur i snö, gud så underbara!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  5. Hjälp så fina!!!
    Blir nästan sugen på att börja om ;)
    Ha en fin dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera