tisdag 13 maj 2014

Coming up, Mors Dag


Mors dag - den 25 maj. Saker som gör en la-mama glad. Kudde i finaste mönster - just nu har jag bara ögon för Hawaii. En prempa på mattidning kan ju vara win-win för alla. Smygläs senaste numret här om begär saknas. Nytt lukta gott från Elie Saab. Och vem kan ha för många glajjor? Finast i sommar, guld med rosa spegelglas eller bara en fin-fin Mårbacka.


Porslin är verkligen det sista jag behöver, men hur fina är inte dessa?? Man kan bli lycklig för mindre.


Egentligen vill jag bara ha kärleksbrev. Om inte vill jag ha fint inslagna paket med stor omsorg. Tanken och tiden är oceaner mer värt än innehållet. Jag vidhåller. Det är sant. Ladda ner snyggetiketterna här.


Om någon av mina barn vinner på Triss finner man Grasshopper i färgen Salmon från Gubi på önskelistan. 


Svår att få tag på men väl värd en extra omväg. A.P.C. godast doft. Qui merci! Så jippi-jippi när jag hittade dem i världens trevligaste butik.


Förutom ett Mangolia-träd, ett självgående växthus och frodiga Pelargoner önskar jag mig en trädgårdsslang. En mening jag aldrig trodda skulle rinna ur mitt tangentbord. Men plötsligt finns den där, den tjusigaste trädgårdsslangen jag någonsin sett. Bortom fantasins gränser. I guld och med horn. Perfektion från Garden Glory. Lite dyr kanske...  Bara slangen kostar över tusen spänn, men å andra sidan har jag ju ingen aning om vad en vanlig slang kostar. ..och man måste tydligen köpa munstycket separat också, men man får den i en tjusig ask, så misströsta inte. 


Vad jag har för uppslag till min egen lilla mamma kan jag ju inte skriva här... 


3 kommentarer:

  1. Här har du en morsa som tackar jag till precis varenda en av de där sakerna. Till om med trädgårdsslangen trots att mitt användningsområde för den är lika med 0,00, här i lägenheten. ;) Kram

    SvaraRadera
  2. PS. Har gått runt och varit sur på Posten hela dagen. Har blängt ilsket och muttrat på varenda brevlåda jag sett! För att inte tala om vilja ilskna blickar jag kastade genom fönstret på brevbäraren.

    SvaraRadera
  3. Vilken cool trädgårdsslang. Alla saker du vill ha är jättefina. Kraam Pia

    SvaraRadera