tisdag 11 november 2014

Världens godast doftljus


Alltså det är ju = sant att om man använder rubriken 'världens godaste' så skapar man en hyfsad enormt förväntan. Men vet ni vad? Jag känner mig trygg med det. Lugn, trygg och harmonisk. Detta doftljus får inga designpris, men har å andra sidan ett helt harmlöst utseende som knappt kan röra upp några svallande känslor.  Kvalitén topp, doft topp och det bästa av allt: det finns att köpa i en av Stockholms finaste butiker. Hurra! Jag har tidigare fått resa ända till Göteborg och köpa på mig lager.

Dagens doft-tips!

2 kommentarer:

  1. Tackotack. Toppförväntningar skapade, men känner mig trygg att du står för det. Kanske blir en tur imorgon redan...

    SvaraRadera
  2. Älskar doftljus och är i konstant sökande efter det bästa. Bor i Göteborg så jag undrar naturligtvis var du brukar köpa dessa? Finns det någon favoritdoft?

    SvaraRadera